Sinds enige tijd word ik thuis gebeld. Als ik de telefoon opneem dan wordt er weer opgelegd.Vorige week kreeg ik de telefoonrekening.
Naar nu blijkt is er op het moment dat ik op het internet zit (de telefoon geeft een in gesprek toon ) ingebroken door iemand.Deze persoon heeft op mijn rekening internationaal gebeld.
Inmiddels heb ik contact opgenomen met de KPN en ben afgesloten inzake internationaal bellen.
De KPN heeft mij inmiddels een klachtenformulier toegezonden maar kan mij niet vertellen wat ik verder kan/moet doen.
Hoe kan iemand inbreken en hoe ik kan voorkomen dat iemand op mijn telefoonkosten zit te bellen?