BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Inbraak in modem Ziggo

Bijdrage door gebruiker
08-06-2016
19 reacties
ik ben klant van Ziggo en heb altijd normale Rekeningen die zo rond de 80 euro liggen met alles in een met internet en bellen nu krijg ik ineens een rekening van 172 Euro na de rekening te hebben gecheckt blijken er heel veel 0909 nummers op mijn rekening te staan waar wij zeker van zijn die niet gebeld te hebben.
volgens een medewerker van Ziggo zou er zijn ingebroken zijn in ons Modem maar dit wordt nu ontkent en ik moet gewoon betalen ik heb om een onderzoek gevraagd en 2 dagen later had ik een brief dat de nummers waren gebeld van af ons nummer

wat ik niet kan vatten is dat Ziggo gewoon zegt dikke pech wij kunne er niets aan doen.

iemdan anders deze ervaringen Ook ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.