BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

In de zeik genomen door TYPHONE.NL!!!!

Bijdrage door gebruiker
22-05-2012
3 reacties
Geachte heer/mevrouw,

Op dinsdag 03 april jl. heb ik mijn abonnement verlengt met een HTC ONE X bij Typhone.nl.

Op donderdag 12 april jl. ontving ik per post de HTC One X. Na deze volledig te hebben opgeladen ben ik aan de slag gegaan met het instellen van de telefoon. Bij het gebruik viel mij al direct op dat het scherm enkele onjuistheden vertoonde. Dit zijn kleine dunne streepjes die zich op het scherm laten zien. Ik heb het toestel enkele malen opnieuw opgestart, waarop het probleem zich voor bleef doen. Deze strepen laten zich niet continu zien, maar waren sporadisch op het scherm zichtbaar.

Op vrijdag 13 april jl. heb ik het toestel opgestuurd naar Typhone ter reparatie. Tot op heden nergens geen HTC ONE X te bekennen. Meerder malen gemailt naar Typhone en keer op keer beloven ze mij dat ik het toestel over enkele dagen thuis kan verwachten.

Ik voel me zo in de maling genomen. Ik heb toch niet gevraagd om een defect toestel? Als klant zijnde heb ik toch recht op een vervangend toestel? Dit is een probleem tussen Typhone en HTC. Het lijkt mij niet meer dan redelijk dat ik als klant zijnde een vervangend toestel krijg. Ik krijg letterlijk een defect toestel opgestuurd en moet nog eens bijna drie maanden op een gerepareerde toestel wachten?

Mijn vraag is, wat kan ik hier aan doen. Kan ik Typhone hiervoor aansprakelijk stellen? Ze beloven mij van alles maar komen ze niet na!

Ik hoor het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Baris Yildirim
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.