halloik krijg de mail via imap binnen bij thunderbird maar ongeveer twee keer per dag moet ik mijn wachtwoord op nieuw in geven soms staan de sterretje en kan je op ok drukken soms nietdan moet ik het wachtwoord ingeven wat hij pas naar een keer of drie accepteerdik heb het internet afgezocht maar kan hier niks over vinden weten jullie een oplossingthe collector