Hallo,
Mischien weet iemand mijn rechten.
Ik heb 2 mnd geleden bij de macstore een imac 27 inch gekocht.
Best wel een duur ding met alles erop en eraan.
Maar goed voor het merk betaal je en het is toch een mooi stuk design en apple.
Naar een paar weken gebruik kwam er een update van osx lion software.
Naar deze update begon de ellende.
Ik kreeg de computer helemaal niet meer opgestart en een zwart scherm met opstarten.
Nu had ik extra garantie bij de imac gekocht van 3 jaar dat heet apple care, dus de helpdisk gebeld.
Heb daar diverse personen aan de lijn gehad en ze hebben geprobeerd op afstand mij te helpen.
Maar niks mocht baten helaas.
Naar ongeveer 2 weken later is mijn pc(imac) opgehaald voor reparatie.
Er is waarschijndelijk een fout in de harde schijf ontdekt in deze productielijn van dat bouwjaar.(dus een terugroepactie).
Ok prima dacht ik techniek kan altijd kapot.
Nu is mijn imac ongeveer 3 weken weg en nog steeds in de reparatie, heb vandaag gebeld met de helpdisk en die vertelde mij dat er nog meer kapot is aan de mac.
En de onderdelen uit Amerika moeten komen en het ongeveer nogmaals 2 a 3 weken gaat duren.
Hier ga ik dus niet mee akkoord een pc van veel geld en 2 mnd oud en nogmaals 2 a 3 weken wachten tot ik hem terug heb dat vind ik geen service.
Bied dan een nieuwe imac aan.
Ik ben bij de macstore terug geweest en het verhaal uitgelegt en deze zeggen dat ze hiermee niks kunnen doen, ze staan hier helemaal los van.
De winkel (store) is niet van apple en de reparatie staat daar dus los van.
Is mij recht om een nieuwe pc (imac) te eisen??
Alvast bedankt voor je reactie