BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik wordt er Simpel van

Bijdrage door gebruiker
18-02-2013
3 reacties
Enige tijd geleden rondgebeld om info bij meerdere providers van mobiele telefonie, ook bij Simpel.
De dame die ik aan de telefoon had verzekerde mij dat het abonnement maandelijks opzegbaar was. Uiteindelijk heeft de prijs de doorslag gegeven en heb ik mijn twee nummers laten porteren naar Simpel. Storing op storing, klacht op klacht, en bovendien betaal ik nu maandelijks meer dan ik voorheen bij mijn oude provider betaalde. Ik was dus niet tevreden.
Heel naief bedacht ik me dat de dame in mijn eerste kennismaking met Simpel me verzekerde dat het abonnement maandelijks opzegbaar zou zijn. Dus ik KPN gevraagd mijn twee mobiele nummers weer weg te porteren bij Simpel en twee abonnementen af te sluiten voor mij.
Toen bleek ik opeens een opzegtermijn te hebben van maar liefst TWEE jaren.
Wat ik ook probeer: bellen, mailen, aangetekende brieven...... Niets helpt Simpel houdt voet bij stuk.
Deze twee mobiele nummers zijn zakelijke telefoonnummers en als mensen mij bellen en de melding krijgen "het gebelde nummer is niet bekend en u kunt geen boodschap inspreken" is geen reclame. Ik ben ten einde raad en wil weg bij deze club.
Kan iemand mij advies geven?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.