BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik word gek van Youfone!

Bijdrage door gebruiker
22-08-2012
3 reacties
In april een contract aangegaan met Youfone, simkaart zou volgens contract(site) binnen twee weken geleverd worden. Ik heb drie maanden gewacht op een simkaart en ondertussen 100 keer gebeld met klantenservice, mails verstuurd en brieven over waar mijn simkaart bleef. Meerdere keren in gebreke gesteld ook via klacht.nl, na drie maanden schriftelijk contract ontbonden wegens het niet nakomen van verplichtingen(simkaart)krijg als antwoord dat dit niet voldoende is om het contract te ontbinden. Daarna drie dagen later heel toevallig simkaart ontvangen, die heb ik retour afzender terug gestuurd met de mededeling dat het contract juridisch is ontbonden. Vorige week zie ik dat Youfone geld heeft afgeschreven van mijn rek. dat heb ik natuurlijk terug laten storten. Want ik ga absoluut geen geld aan Youfone betalen terwijl ik geen overeenkomst meer met hun heb. wat kan ik nu nog het beste doen behalve de machtiging intrekken, want ik word helemaal gestoord van dit bedrijf?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.