ten eerste wil ik erbij vermelden dat"direct adsl van kpn"ook van mij afkomt,(dit is een vervolg)
na de afgelopen week de hele week zowat geen internet te hebben gehad vanwege het feit dat kpn met de lijn aan het werk was, om onze snelheidsproblemen op te lossen.
Het is voor hun moelijk om te erkennen dat het probleem aan hun ligt, want ze zeggen er aan het begin altijd bij:"meneer als het probleem aan u kant blijkt te liggen , zijn de kosten voor uw rekening".
dit is al de tweede keer dat het aan hun ligt, ik heb al 2 modems gehad in 4 maanden dat ik nu bij direct-adsl van kpn klant ben.
service, ho maar!!!!!
Tot nu toe zijn ze met de adsl lijn bezig, en dit terwijl ik alweer een telefoontje ontvangen heb met:"meneer het is nu opgelost".
niet dus, en terwijl ik zie bij 10.0.0.138 dat ze steeds van bandbreedte verwisselen(system info).
en nu komt het: als ik de oude modem van de buren er achter knup, is de snelheid bijna goed.
laten we zeggen dat ik tevreden zou zijn als de snelheid van deze modem, op mijn modem ook zo zou zijn.
Maar hoe kan het nou dat er verschillende snelheden zijn met 2 verschillende modems, vreemd, of moet ik mijn modem resetten ofzo??
Goed, ik ben dit hele gedoe van bellen, mailen, klagen, zeuren nu zo zat, dat ik zo snel mogelijk van kpn af wil, en ik denk dat dat toch zou moeten kunnen, gezien ze zich niet aan hun kant van de overeenkomst houden.
Wie kan me hier goede raad geven??
kpn laat alleen iets van zich horen als ze zelf benadeelt zijn, verder niet.
En ik laat me toch niet voor de zoveelste keer schofferen door een callcentermedewerker, pff tís goed zeg!!
sja......als ik bijvoorbeeld planet zou willen, moet ik natuurlijk wel een telefoonlijn hebben, waarvoor ik weer bij kpn moet zijn, maar ok, kpn is dan ook een telecombedrijf en geen provider.
ik weet het ook niet meer