In oktober vorig jaar kocht ik bij Lycos een all-in-one pakket. De betaling van 108,34 euro was zeer snel geregeld. In hetpakket zat een software cd,die ik naongeveer drie weken toegestuurd zou krijgen. Het liep allemaal niet zo goed als ik had gehoopt en zeker niet zoals Lycos doet voorkomen. Mijn gastenboek kreeg ik niet geactiveerd, evenals de teller. De FTP-server werkte op een gegeven moment 5 dagen niet, dus ik kon niet bij mijn site komen. Aangezien ik toen een beginner was, had ik niet zo snel een andere oplossing voor handen. De beloofde ondersteuning van de helpdesk was zeer ver te zoeken. De software cd heb ik nooit ontvangen. In december 2004 heb ik Lycos geschreven dat ik mijn geld terug wenste, want datzehun beloftes niet nakwamen. Ik kreeg direct een brief terug van dhr of mw Robin van der Vegte van Customer Care dat ze mijn pakket hadden geannuleerd en dat ik ze zo spoedig mogelijk mijn geld zouden terug storten. In december 2004 werd mijn site al van internet gehaald. Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Ikheb diverse brieven gestuurd t.a.v. dhr of mw Robin van der Vegte; ook heb ik een paar e-mails gestuurd, maar er wordt gezwegen in alle talen. Op hun site kan ik ook geen andere mogelijkheid voor benadering ontdekken. Het is net een vesting. Kan iemand mij adviseren hoe ik mijn geld terug kan krijgen? Weet iemand misschien een telefoonnummer of een ander contactpersoon? Ik kan wel een advocaat inschakelen, maar dan kost het me meer dan dat mijn pakket heeft gekost.Alvast bedankt! Een groet van Elisa