IK krijg als mededeling.Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen, van het Configuratie-
scherm.
Ik kan het onderdeel koppelingen niet vinden!
Wie kan mijn dit uitleggen.
Groetjes Eugenie
Configaratiescerm.Koppeling instellen kan ik niet vinden.
Ik heb Vista op mijn laptop.