L,s.
Ik ben ongeveer een jaar geleden overgestapt naar Simpel omdat zij via het netwerk van KPN werken en die het beste bereik in mijn kleine dorpje hebben (Dreischor, Zeeland).
Ik heb laatst nog mijn abonnement naar boven laten bij stellen, ik was super tevreden. Tot ik heb heugelijke nieuws ontving dat ze van netwerk gingen veranderen, In plaats van KPN zit ik nu op het t-mobile netwerk. Ik hield mijn hart vast. En helaas het bereik in mijn huis is 0, onderweg van mijn werk naar huis heb ik de halve reis geen bereik. Ik bel privé, maar voer veel zakelijke gesprekken op deze telefoon, de verbinding is slecht of valt weg, en ik ben vaak helemaal niet te bereiken. Dat mag toch niet.
Ik heb het abonnement vooruit betaald, ik ben dat geld toch hopelijk niet kwijt!
Voor de wisseling was ik een tevreden klant, nu voel ik me genaaid.. Ik heb dit hele gevecht met Vodafone net een jaar geleden gevoerd en verloren.. Telecom aanbieders zijn niet verplicht om bereik binnenhuis te bieden..
Heeft iemand toch een idee hoe ik hier kosteloos van af kan komen..