ik heb een nieuw abbonement en heb simpel gemeld dat ik opzeg.
als antwoordt kreeg ik dat ik nog 1 jr moest blijven omdat volgens hun ik juni 2015 een contract heb afgesloten.
echter in 2012 heb ik dat gedaan voor 2 jr. wel heb ik wat aangepast maar dit geld toch niet als nieuw contract?
hoe moet ik dit aanpakken