BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ik haat fiber

Bijdrage door gebruiker
28-02-2014
15 reacties
Wij hebben sinds 6 januari ons aangemeld bij Fiber. Maar tot heden leveren ze nog geen internet, televisie en telefoon aan ons. Wij hebben betaald voor de aansluitings kosten etc maar wij ontvangen nog niks, ook niet de glasvezel modem die we gratis zouden krijgen.

Wij bellen elke dag naar Fiber maar ze vertellen ons alleen maar smoesjes. Ze vertellen ons elke keer dat ze het gaan regelen maar dit doen ze niet.

Wij hebben contact gehad met de consumentenwijzer, die hebben ons verteld dat wij niet onder dit contract kunnen uit komen omdat Fiber geen schriftelijke bevestiging hebben gestuurd van de precieze aansluitings datum.

Onze vraag is dan ook hoe kunnen ze dit ons aan doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.