Tele2 heeft vanaf toen ik mijn telefoon kocht 2 facturen opgesteld. Ik behoor €104,72 kosten te betalen bij mijn eerste factuur, dit zijn de kosten voor het toestel bij mijn 1 jarige abonnement. Maar doordat Tele2 2 facturen heeft gemaakt i.p.v. 1 verwachten ze dus dat ik ook 2 keer de kosten voor mijn telefoon betaal. dat terwijl ik maar 1 telefoon heb. Ik heb er ongeveer 6 keer achteraan gebeld, en de telefonisten geven de fout zelf ook toe, maar verwachten toch van me dat ik dit overmaak. Ik ben nu al 3 keer afgesloten van hun diensten... en nu blijf ik afgesloten tot ik het bedrag van €104,72 betaal. Ik heb al gevraagd of ik een leidinggevende of iemand die over het financiële gebeuren gaat mocht spreken maar dat kon volgens hun niet. Mijn moeder en ik zijn de wanhoop naarbij en hebben hun gevraagd naar een postadres zodat we doormiddel van een brief en facturen duidelijk kunnen bewijzen dat ik dit bedrag al betaald heb. de telefoniste gaf ons toen een NEP adres.. mijn moeder heeft het adres nakeken en het scheen gewoon helemaal niet te bestaan. Ook doen de telefonisten heel arrogant en maken opmerkingen als ; dat is niet gebruikelijk, dus dat hebben ze vast gezegd van om u af te komen' & 'geloof je mij soms niet' als je vraagt of ze de afspraken die je maakt zwart wit kunt krijgen.
ik ben nu niet bereikbaar & betaal wel gewoon voor mijn abonnement.. we hebben een aangetekende brief gestuurd en zelfs daarop komt geen reactie!!
iemand nog enig idee hoe ik dit kan oplossen?