hallo ik heb gisteren een update voor I E 9 op mijn comp uter gehad en sinds dien zie ik mijn mail niet goed meer in firefox en ik heb window mail .in hte bvenste deel staat het rijtje mail dat is binnen gekomen en daar onder staat altijd demail die voor staat met een vakje om hem te openen , maar nu zie ik op het onderste deel alleen een paar witte vlakken met hier en daar een vierkantje met een rood kruisje ,en als ik daar op klik zie ik pas wat voor mail het is ,dus nog niet om hem te openen ,is erg onhandig .
hoort dit zo bij I E 9 of ir ergens iets mis ?