wie kan mijn helpen met volgende
ik hen een vista 64 bit en heb ie9 erop gezet maar als ik wil inloggen bij ziggo voor mijn mail,s dan komt ie niet verder dan java op het scherm en verder doet ie niet,s meer maar als ik via ie8 draai dan is er geen probleem wie kan mijn hier mee helpen.
alvast bedankt voor jullie antwoorden winni