BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

I-Mode actie KPN/HetNet

Bijdrage door gebruiker
15-12-2003
1 reactie

Op 27-11 kreeg ik van HetNet via de nieuwsbrief de mogelijkheid een Toshiba I-mode GSM aan te schaffen van 999 voor 69 Euro. Dit leek me wel een aardig sinterklaascadeau en heb dus besteld en betaald. Op 3-12 heb ik een mailtje gezonden naar het bedrijf dat de actie voor KPN uitbvoert,Alphacomm Transaction Services BV te Rotterdam. Ze mailden op 4-12 terug dat vanwege logistieke problemen niet vóór 5-12 met de levering kon worden begonnen. Nu heb ik vandaag weer gemaild, want, niets ontvangen, en kreeg als reactie dat het toestel op 3-12! verzonden zou zijn. Hebben meer mensen ervaring met deze actie en/of het genoemde bedrijf?

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)