Op 27-11 kreeg ik van HetNet via de nieuwsbrief de mogelijkheid een Toshiba I-mode GSM aan te schaffen van 999 voor 69 Euro. Dit leek me wel een aardig sinterklaascadeau en heb dus besteld en betaald. Op 3-12 heb ik een mailtje gezonden naar het bedrijf dat de actie voor KPN uitbvoert,Alphacomm Transaction Services BV te Rotterdam. Ze mailden op 4-12 terug dat vanwege logistieke problemen niet vóór 5-12 met de levering kon worden begonnen. Nu heb ik vandaag weer gemaild, want, niets ontvangen, en kreeg als reactie dat het toestel op 3-12! verzonden zou zijn. Hebben meer mensen ervaring met deze actie en/of het genoemde bedrijf?