30 mei 2011 heb ik een bestelling geplaatst bij Hyves-mobile.
Het gaat om een BB looptijd 2 jaar, 150 belminuten/sms.
Omdat mijn zoon nog minderjarig is, moest ik de bestelling doen, alles netjes ingevuld en omdat de BB voor mijn zoon (15 1/2 jaar) zou zijn, ik zijn rekening nummer ingevuld.
Helaas had ik de voorwaarde niet goed gelezen, ik moest mijn eigen rekening nummer in vullen anders zou de bestelling niet worden toe gestaan, hier kwam ik dus achter toen de koerier de BB kwam brengen, ik had de pinpas van mijn zoon voor de vereiste 0.01 cent te kunnen pinnen, dit mocht helaas niet omdat de gegevens dan niet overeen kwamen.
Gelijk met de klantenservice gebeld, deze medewerker verzekerde mij dat de bestelling geanuleerd zou worden, dat ik de gegevens kon veranderen in mijn rekening nummer en dat ik dan over 24 uur weer opnieuw kon bestellen.......Niks van dit bleek waar te zijn, na deze 24 uur opnieuw proberen te bestellen, de 1e bestelde BB stond inmiddels op geanuleerd, ik kon geen nieuwe bestelling plaatsen..
Weer gebeld, het kon zijn dat het nog niet helemaal verwerkt was vlgs de medewerker, ik moest nog een dag geduld hebben, na deze dag weer geprobeerd, weer niet toegestaan.
Toen maar eens een mailtje gestuurd met het hele verhaal, ik kreeg daags erna een mailtje terug en zag dat de medewerker ook nog geprobeerd had om een bestelling te plaatsen en deze was ook niet gelukt.
De 3e keer maar weer eens gebeld met de hyves-mobile klantenservice, deze verklaarde dat de firma Risk Solutions mijn kredietwaardigheid ging controleren of ik wel een hyves-mobile abo mocht afsluiten....PARDON!!
Door een menselijke fout (en niet goed lezen) zou ik dus worden gecontroleerd, nou doe je best, kost mij geen geld, ik wist toch, daar komt niks uit.
En warempel, ik kreeg een mail dat ik mijn gegevens, copie rijbewijs en rekeningnummer moest door mailen naar Risk Solutions, dit netjes gedaan.
Na een paar dagen kreeg ik een brief van hun dat er geen negatieve registratie over mij bekend is. (hoera, had ook niet anders gedacht)
Dus maar weer opnieuw een bestelling proberen te plaatsen......helaas weer niet toegestaan..
Voor de 4e keer gebeld naar hyves-mobile, volgens de medewerker kregen zij de uitslag niet door van Risk Solutions (raar maar waar) of ik deze niet per brief kon opsturen naar het hoofd kantoor in Den Haag.
Dit gedaan, erbij gezet of ze me konden mailen zodat ik eindelijk de bestelling kon doen.
1 week gewacht, geen bericht...
De 5e keer gebeld met de klantenservice, de medewerker kon niks vinden over de brief, hij was zeker niet aan gekomen (langzaam begon ik een beetje boos te worden) heb nog gevraagd, als ik niet als klant gewenst ben, dan zeg dat eerlijk, maar volgens de medewerker was dit zeker niet het geval.
Of ik de brief niet kon faxen, *zucht* dit dus dan maar gedaan, ik moest op de brief zetten waarvoor het was.
Weer 1 week gewacht, weer geen bericht terug..
Voor de 6e keer maar weer eens gebeld, de medewerker zou haar leiding gevende erachteraan sturen en ik zou bericht krijgen zo snel mogelijk.
Een paar dagen gewacht, WEER geen bericht.... vandaag voor de 7e keer gebeld, weer het hele verhaal uitgelegd.
Kunnen ze het faxbericht niet vinden!!!
Terwijl op de verzonden fax result ok staat, toen ben ik toch behoorlijk uit mijn panty gevlogen, en boos de verbinding verbroken.
Hoe is het mogelijk om iemand zo aan het lijntje te houden.
Ben ik de enigste? Van mij krijgen ze de koude douche!!!