BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hulp bij opzeggen abonnement en behandeling klacht telfort

Bijdrage door gebruiker
17-04-2012
3 reacties
Sinds een 1,5 maand een abonnement afgesloten bij Telfort, maar sinds het begin alleen maar problemen.

De startdatum is door een Telfort medewerker fout ingevoerd en vervolgens kan ik geen gebruik maken van mijn bundel. Afspraken en beloftes worden niet nagekomen en ondertussen probeert telfort onterecht kosten te incasseren, die door hun toedoen zijn gemaakt.

Vervolgens ben ik sporadisch bereikbaar of totaal niet met bellen en gebeld worden, internet werkt totaal niet. Maar kosten lopen wel door. Klachten worden niet behandeld en men geeft tegenstrijdige antwoorden.

Zal iedergeval dossieropbouw doen en vervolgens aangifte van dwaling, nalatigheid, oplichting en fraude.

Wat kan ik eventueel nog meer doen om van dit contract af te komen en de schade te verhalen? Ik heb nu al als als particulier al over de 1000 euro aan schade.

Zeer ontevreden over hun service, behandeling en beledigende opstelling. Raad iedereen het af om met Telfot in zee te gaan dan/wel hun producten te kopen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.