Ik heb een alarm op mijn huis ,de meldkamer gaat via een KPN telefoonaansluiting. Wij hebben op 7 december 2006 een digitale telefoonpakket besteld bij Caiway via interneten deze15 december 2006ontvangen via TNT post. Terwíjl de levertijd 2 weken was. Wij konden niet eerder overgaan op digitale telefonie omdat wij tot 31 december 2006 vastzaten met telefoneren via TELE2.Nu zijn wij op 1 januari 2007 erachter gekomen dat ons alarminstallatie met KPN gekoppeld is en dat wij daar niet vanaf kunnen komen anders is ons huis niet meer beveiligd.
Wij zitten nu met een groot probleem want nu kunnen wij jammer genoeg niet via digitale telefonie van Caiway bellen.Wij hebben gevraagd aan Caiway of ze het pakket terug willen nemen omdat wij er niks aan hebben. Het pakket zit nog nieuw in de doos, maar dat doen ze niet omdat wij een contract zijn aangegaan voor 1 jaar, die wij niet schriftelijk ontvangen en ondertekend hebben.
Nu willen zij dat wij 138 Euro betalen, maar wat moeten wij nu met dat pakket doen.
Weet iemand een antwoord hierop?