BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

HTC Sensation valt uit, zelfs met een vervangend toestel

Bijdrage door gebruiker
03-04-2013
Reageer
Ik heb sinds 1,5 jaar een HTC Sensation. Maar sinds een half jaar heb ik problemen dat mijn toestel uitvalt.
Na dat ik mijn toestel één keer bij een repaircentre kpn heb laten maken, een nieuwe batterij heb gekregen van HTC en 3 keer mijn telefoon heb laten opsturen omdat hij uitviel heb ik van htc een nieuw toestel (vervangend toestel) gekregen. Ik kreeg het zelfde toestel terug maar hopelijk één die het wel doet, dit was rond eind januari 2013.
Maar nu een paar maanden later gebeurd het weer, mijn toestel valt weer uit en heb weer alle handelingen gedaan die htc mij de vorige keren heeft gevraagd. factory reset, sd kaart verwijderen, andere simkaart, maar niets blijkt te werken.
Gisteren heb ik htc gebeld wat ze aan dit probleem konden doen. Ik moest volgens htc weer de hele molen door en dan maar hopen dat het nu wel goed gaat.
Hier was ik het niet mee eens maar ik kwam ook niet verder.

Mijn vraag is wat kan ik doen om er voor te zorgen dat dit degelijk wordt opgelost? Gezien ik niet de hele molen opnieuw wil belopen en mijn garantie in oktober 2013 vervalt.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.