BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

HTC One S problemen

Bijdrage door gebruiker
13-02-2014
1 reactie
In Augustus 2012 heb ik bij TeleCombinatie te Delft een HTC One S aangeschaft met een Vodafone abonnement én verzekering van TeleZeker.

Na twee (!) weken sloeg het apparaat al op hol naar het "homescreen" dit bleek een bug te zijn volgens HTC. Omdat ik een verzekering had afgesloten bij TeleZeker heb ik de telefoon via hun laten repareren. Ik zou een gelijkwaardig toestel krijgen maar het enige gelijkwaardige was dat het ook een HTC was. Ik ben toen mijn telefoon 3 weken kwijt geweest en dus ook 3 weken abonnementskosten.

Toen ik de telefoon terugkreeg bleek het probleem nog niet oplosbaar omdat de telefoon nog te nieuw was. De telefoon was dus in die 3 weken NIET gerepareerd, maar ik moest wél € 35 euro eigen risico betalen!

Na het eventjes aan gekeken te hebben ben ik naar de winkel teruggegaan en hebben ze de telefoon daar opgestuurd. Na twee weken geen mobiel te hebben gehad kon ik 'm weer ophalen. Nu ging het niet steeds terug naar de homescreen, maar (als er weinig bereik was) naar Google. Ik ben daarom wéér teruggegaan naar de winkel en die konden er niets aan doen.

Enkele weken later viel de telefoon ineens uit en toen bleef het steeds aan en uit gaan tot de batterij leeg was. Ik heb toen HTC gebeld en die hebben mij doorverwezen naar een reparatiepunt van Vodafone aan de Lijnbaan in Rotterdam. Hier hebben ze de telefoon gereset en toen deed het het weer. Maar twee weken later viel de telefoon weer uit met hetzelfde probleem. ik ben in totaal 6 keer terug geweest en op een gegeven moment viel de telefoon al uit voordat ik überhaupt de Vodafone winkel uit was!

Ik ben toen naar de winkel teruggegaan en die hebben de telefoon weer opgestuurd. De manager van deze vestiging zei tegen mij dat ik na 3 keer reparatie een nieuwe kreeg, maar dat het wel steeds hetzelfde probleem was. Dit was dus niet het geval dus geen nieuwe telefoon!

Nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem met dat het naar Google gaat automatisch. Enkele weken geleden werd mij simkaart niet meer herkend. een stukje papier hielp toen als tip van de Vodafone winkel. Omdat het Google probleempje toch wel erg irritant is wilde ik terug gaan naar de winkel. Nu blijkt dat de winkel helemaal niet meer bestaat in Delft en nu wordt mijn simkaart helemaal niet meer herkent! Ik heb inmiddels al zoveel problemen met de HTC One S gehad dat voor mij de maat vol is!

Ik betaal €55,- per maand excl. verzekering en ik ben diep teleurgesteld in HTC én TeleCombinatie! Tot wie kan ik mij wenden dat mijn "maandag ochtend modelletje" van HTC geen problemen meer geeft? Heb ik recht op een nieuw toestel?

Met vriendelijke groet,
Sjoerd
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.