BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

HTC

Bijdrage door gebruiker
18-02-2009
1 reactie

Om te antwoorden op al eerdere reacties over de service van HTC doe ik het maar in een nieuw Forum. Ik sluit mij nl aan bij al deze klachten. De service van HTC laat te wensen over.Ikzelf heb een HTC PHAROS. Een dure telefoon met vooringestelde TomTom. Ook mijn telefoon ging stuk en opzich de reparatie en garantie was geen probleem. Maar helaas mijnTomTom wilde niet meer werken. Ik moet daar een productcode van hebben. Deze is mij nooit geleverd omdat toch alles al werkte heb ik daar ook nooit naar gekeken. Maar nu is het dus touwtrekken, en HTC neemt absoluut niet zijn verantwoording. De winkel waar ik de telefoon gekocht heb levert ook maar mondjes maat service. Ze mailen wel eens naar HTC maar wachten verder steeds maar af. Ik ben ondertussen al 6x maal naar de winkel terug geweest en heb dus nog geen resultaat. Oh wat wordt ik kwaad.Als ik nu via de ttcode.com website ga dan staat daar duidelijk vermeld waar ik de productcodes desnoods kan vinden. Ook dus op de geleverde kaart, als je op de computer TomTom HOME opstart kun je de gegevens van de kaart inzien. Daar zou de code moeten staan. Maar neist van dat is waar. Niet op mij telefoon niet op de originele geleverde CD. Zou het wel legaal zijn allemaal??????? Ik heb er wel veel voor betaald juist omdat er TomTom op mijn telefoon zat.Het wordt een getrek. Zij zeggen dat de code in de doos hoort, ik zeg dat de code er nooit in heeft gezeten.Wat is nu mijn recht en wat kan ik er nu nog aan doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.