BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

HPlaptop under servicelevel

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
26-02-2007
  •  
3 antwoorden
  •  

In okt 02 heb ik een HP Omnibook XT1000 gekocht voor 2000 Euro.In de 3 jaar garantieperiode heb ik 3x problemen gehad met hetuitvallen van de schermverlichting. Het probleem is 3x door HPverholpen maar niet definitief opgelost. Nu heb ik het probleemopnieuw. HP beweert nu dat de serie "under servicelevel" is wat zouinhouden dat ze die niet meer repareren en dat onderdelen niet meergeleverd worden. Afgeschreven dus, zonder enige schadeloosstelling.Ik voel me hierdoor natuurlijk ongelofelijk gedupeerd, omdat ik mijnlaptop dagelijks intensief gebruik voor privé en fotoliefhebberij.Volgens mij moet HP mij op een of andere manier schadeloosstellen.Ik heb HP een verzoek gedaan tot een aanvaardbare oplosing te komen.Wie heeft zoiets eerder aan de hand gehad of heeft een goed advies.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.