BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

HP verliest mijn laptop, wat zijn redelijke termijnen voor een 'oplossing'?

Bijdrage door gebruiker
24-06-2017
4 reacties
Afbeelding bij deze post - HP verliest mijn laptop, wat zijn redelijke termijnen voor een 'oplossing'?
Ik ben met HP middels een opdrachtbevestiging twee reparties overeengekomen (één binnen garantie en één buiten garantie) van een Spectre x365 laptop (premium product). De Spectre is in juni 2016 aangeschaft. Na ophalen is de vervoerder de laptop kwijt geraakt. Het vervoer (ophalen en brengen) valt binnen de reparatieopdracht van HP. De werkzaamheden zijn op voorhand betaald en de laptop is op 12 mei opgehaald.

Nu (24 mei) is HP nog niet met een voorstel gekomen ten aanzien van de ontstande schade, laat staan een adequaat voorstel. Wat zijn redelijke termijnen en hoe kan ik HP bewegen sneller te reageren?

Op mijn laatste e-mail is uberhapubt niet gereageerd. De HP producten zijn goed maar de service is ondermaats. Het letterlijke commentaar van een service medewerker was: "HP is een grote organisatie, daar horen lange procedures bij". Wat moet ik doen?

Met vriendelijke groet,

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.