Ik heb 4 weken geleden bij V&D eenIPAC rz 1710 gekocht,maar nu is het LCD scherm stuk. HP heeft mij medegedeeld dat de schade aan het LCD scherm niet onder de garantie valt, HP heeft aangegeven dat deze schade is ontstaan door niet goed gebruik. Zij geven aan dat het hier gaat om een zwarte vlek in het LCD scherm wat alleen kan ontstaan door een klap/harde druk op het scherm. Ik ben behoorlijk gefrustreerd om het feit dat ik zeker weet dat het scherm niet kapot is gegaan door onbehoorlijk gedrag of een ongeluk. Er zijn zelfs getuigen van, dat het apparaat van het ene op het andere moment een scherm error heeft aangegeven. De Ipac wordt gebruikt in een HP bescherm hoes (HP CASE) . De Ipac is niet gevallen, er is geen hard voorwerp op gevallen, hij heeft niet klem gezeten tussen andere materialen, er is niet te hard met een vinger of het aanwijs pennetje gedrukt, ook niet 'getorst' Hij lag nml op mijn buro aangesloten aan mijn Laptop. Ik verzeker u het apparaat wordt/is zorgvuldig gebruikt door mij. Het vervelende van dit soort zaken is dat het mijn woord tegen dat van HP is en ik ben uiteindelijk de dupe, dit voelt niet goed. Ik heb een rekening van 209 euro ex BTW gekregen.Dat ding kost nieuw net zoveel.
En ja mensen kom nu niet met de opmerking dat dit alleen kan door een harde klap of etc, want dit is in mijn geval niet de oorzaak!
Wat kan je hier tegen doen??