Op 29 nov 2008 HP Pavillion pc aangeschaft.vrijdagavond (4 dec 2009) gewoon nog gewerkt mail binnengehaald en beantwoord
afgelogd en volgende dag 5 dec.
PC opgestart, maar die bleef steken op een groot blauw veld
met een paar mogelijkheden om te kiezen zoals system recovery, diagnosis, boot etc maar geen van allen gaf enig soelaas.
kreeg iedere keer no device detected ....
Heb toen maandag 7 dec HP helpdesk gebeld en die vroegen wanneer ik PC gekocht had
met alle andere gegevens uiteraard. Toen bleek dat ik hem 29 november vorig jaar had aangeschaft zei de helpdesk, dan is de garantie periode van 1 jaar verstreken. Hallo???? het is nu 7 dec dat is nog geen week
later! Bovendien kon ik zaterdag en zondag er geen melding van maken zei ik. Ja kan zijn maar het garantie jaar is voorbij vertelde de 'vriendelijke' helpdesk medewerker. Bovendien werd er aan toegevoegd dat ' als we niet strikt on houden aan 365 dagen dat ' iedereen' waarvan de garantie is verlopen komt aankloppen. Op mijn wedervraag of dit probleem van een kapotte harde schijf na 1 jaar en een paar dagen dan zo vaak voorkomt kreeg ik als antwoord Nee natuurlijk niet zoiets komt hoogst zelden voor. Nou zei ik toen waar praten we dan over?? maar nee befehl ist befehl 1 jaar en geen uur meer.....
Heeft iemand ooit zoiets meegemaakt van HP??