BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

HP Pavilion dv9381ea grafische kaart kapot

Bijdrage door gebruiker
22-02-2011
8 reacties
Hallo Kassa,

Ik heb sinds Juli 2008 een HP Pavilion dv9381ea, welke valt binnen de HP Pavilion dv9000 series.
Sinds gister heeft mijn grafische kaart het begeven, en ben natuurlijk op zoek gegaan naar info.
Nu blijkt mijn laptop niet in aanmerking te komen voor een vervanging, terwijl ik wel degelijk het probleem heb, dat bij de toestellen die wel in aanmerking komen voorkomt. Is het mogelijk om toch een reparatie te claimen? Aangezien het een probleem is dat is toegegeven door NVidia, en ik precies dezelfde klacht heb, zou je zeggen dat ik ook in aanmerking kom voor een reparatie.
Bij de aankoop is er flink wat geld betaald voor deze laptop, en je zou verwachten dat deze laptop wel langer dan 3 jaar meegaat.

Ik krijg ook geen e-mail adressen gevonden, niet van HP, niet van NVidia. Als ik bij HP aan een e-mail wil komen, dan moet ik eerst mijn product opgeven, maar die is in geen van de lijsten aanwezig. Dus ik word zelfs buitengesloten van de support, terwijl modellen die dicht in de buurt liggen, wel support krijgen.

Dus nogmaals mijn vraag: Kan ik op een of andere manier, misschien door de hulp van Kassa, toch een nieuw moederboard claimen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.