Graag hoor ik van de forum bezoekers of zij ervaring hebben met de garantie en service van HP.
Ik heb in juli 2007 een Hewlett Packard Pavillion Notebook gekocht, deze ging in juli 2008 kapot en onder garantie is er een nieuw moederbord ingezet.
September jl. kreeg ik exact dezelfde problemen dus weer exact dezelfde klacht zodat het moederbord weer vervangen moet worden. Alleen kost het nu geld.
Ik doe niets geks met het apparaat dus mag ik aannemen dat Hewlett Packard een computer maakt die voor 1.400 euro (ruim 3.000 gulden!!!!!!) wordt verkocht en een technische levensduur heeft van 1 jaar, want het moederbord is eigenlijk de computer.
Kan dit zomaar? De economische levensduur van het notebook (het moederbord) hoort toch lijkt mij ten minste 3 jaar te zijn.
Heeft iemand een zinnig advies waar ik met deze klacht naar toe kan?