Ik heb een maand geleden een HP Pavilion ze4500 laptop gekocht.Deze latop wilde ik gebruiken om mee te internetten op het draardloze netwerk van mijn bovenbuurman, als ik een (lan?) kaart in mijn laptop zou stoppen kan ik het signaal van zij netwerk opvangen en zo internetten. Na twee avonden proberen met verschillende kaarten lukte het nog seeds niet, we hadden het vermoeden dat de 'poort'(sorry ben echt een leek wat betreft computers) waar de kaart in gaat kapot is. Heb naar Hp gebeld in de veronderstelling dat zij de computer zouden vervangen of repareren, ik had hem immers pas een maand en nog bijna niet gebruikt! Ik krijg bij de klantenservice van HP iemand aan de lijn die duidelijk helemaal geen verstand van zaken heeft maar na een halfuurtje komt hij toch op de proppen met het antwoord (ondertussen al vele euro's lichter want het is een betaalde lijn!), het is een bekend probleem bij HP, het betreft een productiefout diebij vele van deze laptops voorkomt. Ze zijn bezig met een oplossing maar wetern nu nog niet hoe lang dit gaat duren.
Hier ga ik uiteraard NIET mee akkoord! Ik ben een student en heb deze computer met internet dringend nodig voor mijn studie. Ik heb dus geen zin om te wachten tot HP eindelijk eens een oplossing heeft bedacht! Ik zou graag willen weten wat ik nu kan doen om ervoor te zorgen dat ik binnen korte tijd een wel werkende laptop heb, bij HP komen ze me niet tegemoet en weigeren ze het nu te vervangen ('misschien heeft u dan weer precies hetzelfde probleem want het is bijdat typelaptop een vaker voorkomend probleem').