Sinds januari 2007 ben ik in bezit van een PDA, een HP Ipaq HX 2490, die ik via PDAstore.nl heb aangeschaft. Al sinds de aanschaf heb ik problemen met het synchroniseren van data tussen de PC en de Ipaq. Na 2 keer telefonisch gereclameerd te hebben bij PDAstore.nl, kreeg ik te horen dat het waarschijnlijk te wijten is aan de software (Microsoft Activ Sync), datniet goed is geinstalleerd. Ik moest dat maar weer herinstalleren. Ondanks strikte aanwijzingen die ik volgde, bleefthet synchronisatieprobleem aanhouden. Omdat het synchroniseren pas na 4 à 5 pogingen op gang kwam, heb ik het zo gelaten. Totdat ik problemen kreeg met het pasword en de data in de PDA volledig werd gereset. Ik heb me vervolgens weer tot PDAstore.nl gewend. Zij stuurden mij vervolgens door naar de Servicedesk van HP. HP stuurde een koerier om mijn HP Ipaq op te halen voor reparatie. Na 2 weken kreeg ik per brief te horendat het synchronisatieprobleem te wijten is doordat de contactpunten bij de IPAQ verbogen is en dat het vervangen van dit onderdeel geheel buiten de garantie viel. De kosten voor de reparatie bedraagt € 190,= (meer dan de helft van aankoopwaarde van de IPAQ). Kennelijk heeft dit euvel al vanaf het begin voorgedaan. Voor mij is dit helaas niet aantoonbaar geweest en was ik middels verkeerde voorlichting door PDAstore.nl (zij weten het probleem aan de software) op een verkeerde been gebracht, want anders had ik het al veel eerder ter reparatie aangeboden!! Aan PDAstore heb ik inmiddels dezelfde klachtenbrief gestuurd als die naar HP. Tot op heden heb ik daarop nog geen antwoord ontvangen. Ik verwacht dat zij mij van het kastje naar de muur zullen sturen, d.w.z. een garantieprobleem c.q. reparatieprobleem tussen klant en HP. Wie kan mij hierbij van advies voorzien??
EHP