BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

HP-cartridge

Bijdrage door gebruiker
26-07-2011
7 reacties
Ik vind voor mijn vraag geen "categorie"en probeer het maar zo. Het probleem: ik heb 6 weken geleden een nieuwe cartridge geplaatst van HP. Nu krijg ik elke keer als ik de PC aanzet een scherm van HP, waarin gezegd wordt: u heeft een nieuwe cartridge geplaatst en moet uitlijnen. Dat heb ik al lang gedaan en ook gescand (volgens hun advies). Ik heb eerst gezocht op hun site naar een mogelijkheid hiervan af te komen. Niet te vinden. Toen een mail gestuurd werd weer verwezen naar die site. Daarna gebeld en werd toen -HEEL ONBESCHOFT- door een levend mens zonder info overgeschakeld naar weer diezelfde HP-site.
Wie weet raad?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.