Na 6 jaar lang een hotmail account gebruikt te hebben is deze geblokeerd (wegens het verzenden van spam). Nu wil ik hem heel graag terug gezien er 6 jaar aan emails en contacten in staan.
Maar microsoft zegt hem op internet niet te kunnen hertestellen en telefonisch leveren ze geen contact voor hotmail.
Weet iemand wat ik kan? Moet ik me er maar gewoon bij neerleggen dat ze je email niet meer terug geven?
Mvg J. Noomen