BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

hotmail

Bijdrage door gebruiker
22-09-2005
10 reacties

ik heb sinds een aantal maanden eindelijk weer internet, gelukkig niet meer via casema maar via speedlinq

dacht da tik eindleijk eens van problemen af zou zijn maar nee ze beginnen juist weer

kan nu alweer 2 weken niet meer mijn mail bij hotmail bekijken krijg elke keer de melding dat de naam of wachtwoord fout is, terwijl ik weet wat die zijn en altijd gewoon kan inloggen

ik ben nu dus verplicht om via explorer te werken, wat op mijn pc niet werkt, het is super traag klikt iedere keer door naar iets wat je niet vraagt, kan dingen niet vinden terwijl ze wel bestaan

ik kan zelfs bij speedlinq zelf mijn mail niet bekijken omdat dat volgens mij geblokkeert wordt door iets

werk altijd met msn messenger omdat voor mij stukken beter werkt en sneller is

speedlinq doet net of ze gek zijn krijg geen antwoord op mijn mail en aan de telefonische helpdesk heb geen moer en kost ook nog eens veel geld als je een tijdje in de wacht staat

weet iemand wat het probleem kan zijn of nog beter hoe ik het op kan lossen

oja ik werk met windows xp

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.