BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hosting bedrijf

Bijdrage door gebruiker
11-03-2007
6 reacties

Sinds een paar maanden heb ik een server gehuurd, in amsterdam, alles leek perfect en de eerste weken gingen goed, maar de laatste tijd werd het steeds slechter website offline, of de server was niet meer te bereiken,een paar keer gemaild met de verhuurder, soms geen respons maar na enkele keren mailen werd er toch antwoord gegeven,uitgelegd wat het probleem was, wij zullen het oplossen en gebeurde ook. maar enkele dagen later, weer het zelfde problemen, ik weer aan de mail , komen ze met een lul verhaal mijnheer het is uw eigenschuld uw heeft het zelf veroorzaakt wat niet waar was, nu op het moment is de website niet te bereiken. ik vind dat ze het niet waar kunnen maken wat ze beloven op hun website, het is elke keer wat met hun servers elke week hebben ze een storing voor een professional bedrijf ik geloof het allemaal niet meer. ik wil het contract ontbinden en het resterende geld terug.hoe kan ik dit aanpakken.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.