Ik stond samen met mijn ex-partner ingeschreven. Ik heb 2 x, na een lange wachtrij, moeten bellen om de wijziging door tegeven. In het eerste gesprek kreeg ik te horen dat dat niet mogelijk was. Na mijn uitleg, dat ikde rekening die al jaren op mijn naam staat betaal, kon het worden veranderd. Dit bleek enige tijd later niet te zijn gebeurd. Ik weer bellen en de tikker telt door,...! Het tweede gesprek was makkelijk, dit kon volgens zeggen gelijk veranderd worden. Zo gezegd zo gedaan (volgens zeggen). Weer enige tijd later bleek dit wederom niet te zijn gebeurd.
Toen heb ik @home een mail gestuurd, met d euitleg dat ik al 2 x had gebeld zonderresultaat. Ik kreeg de volgende reactie:
"Helaas kunnen en mogen wij dit, om privacyredenen, niet aanpassen via e-mail. Om persoonlijke gegevens aan te passen vragen wij u om uit veiligheidsredenen te bellen met de Klantenservice van @Home: 0900 - 0740 (lokaal tarief)."
Ik word gek!
Hoe simpel kan het zijn.