BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

@home telefonie

Bijdrage door gebruiker
17-05-2005
4 reacties

Sinds 25 april 2005 had ik gebruik moeten maken van @home telefonie. Dit kon toen niet doorgaan omdat ze volgens @home een storing hadden waarvan ze niet exact wisten wanneer deze verholpen zou zijn. Een week later kon ik nog niet bellen, weer contact gehad met @home en toen werd mij verteld dat een een fout was bij hun en deze zou zo spoedig mogelijk opgelost worden. Weer een week later nog geen telefoonverbinding. Weer contact met @home. Ze zouden er een spoed opdracht van maken en binnen 2 dagen zouden alle problemen verholpen zijn. Na 2 dagen kon ik inderdaad gebeld worden maar kon zelf nog niet bellen. Weer contact gehad met @home, en weer zou er een spoedopdracht van gemaakt worden. Had inmiddels al een klacht ingediend bij @home maar kreeg als reactie dat ik mijn modem 1 minuut moest uitzetten, vervolgens weer en de problemen zouden verholpen zijn. Nu zijn we inmiddels 4 weken verder, weer verschillende telefoontjes gepleegd naar @home maar nog steeds is er geen verandering.

Is er misschien iemand die mij kan vertellen hoe ik dit verder moet aanpakken/oplossen.

Mijn abb. is inmiddels opgezegd bij de KPN

Yvonne

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.