Heel graag zou ik advies willen over de volgende kwestie: In juni dit jaar hadden wein eerste instantiehet totale pakket (digi.tv, internet, telefoon) van @Homeaangevraagd, maar ondertussenhabben we ons bedacht en hebben na telefonisch overleg met @home de doos via het postkantoor terug gestuurd. Daarna hebben we een nieuw pakket aangevraagd met telefoon en internet. Alles werkt prima, precies zoals het is beloofd. Na enige tijd zie ik op de online factuur dat we toch betalen voor de digitale tv. Ik heb hierover gebeld, gemaild naar twee verschillende e-mailadressen en uiteindelijk, op aanraden van een callcentre-medewerker, ook naar twee verschillende adressen dezelfde brief verstuurd. Na enige tijd word ik gebeld door @Home. Het is de fout van @Home. De betalingen worden stop gezet en het teveel betaalde bedrag wordt terug gestort. Dat was op 1 nov.jl. Twee dagen na dit telefoontje krijgen we een zelf te vouwen doosje thuis gestuurd waarin we de digitale decoder kunnen verzenden. Een dag na dit doosje, komt er een brief waarin staat dat @Home het betreurt dat we ons proefabonnement op telefoon en internethebben opgezegd en vervolgens wordt de telefoon afgesloten. Internet gaat echter gewoon door.....(???) We hebbenvele malen gebeld, gemaild en brieven verstuurd. @Home heeft gelukkig toegegeven dat de schuld bij hen ligt, maar ondertussen zitten we 4 weken zonder telefoon.
Wie kan ons helpen? Bellen, mailen, brieven versturen, geschillencommissie, schadevergoeding......wat kunnen we doen en hoe?