Heeft iemand dezelfde slechte ervaringen met de klant-onvriendelijkheid en onkundigheid van de medewerkers van de D/HelpDesk van @Home ? Is er nog een andere mogelijkheid om dit aan te pakken ?
Sinds 1 juni zijn wij een abonnement aangegaan van @Home voor een combi-pakket van Internet en vaste Telefonie. De Internet-aansluiting hadden we al en deze werkte bijna altijd probleemloos.
Voor de vaste telefonie hebben we een nieuw modem gehad om via dit modem te kunnen internetten en bellen. DIT HADDEN ZE NOOIT MOETEN DOEN. Vanaf dat moment hebben we een verbinding die slecht werkt : gesprekken moeten worden afgebroken omdat de kwaliteit gewoon te slecht is. Momenteel kan ik al 1,5 week niet internetten, emailen of bellen en gebeld worden.
Na vele telefoontjes, emails en brieven zijn we nog niks opgeschoten. Iedereen 'begrijpt het probleem' , maar er wordt niets ondernomen. Door mijn vele telefoontjes naar 0999-0740 (waar de betaalminuten doorgaan !) zijn er inmiddels (naar zeggen ) al 4 monteurs ingepland om het probleem op te lossen. Er is echter nog steeds niemand geweest. Ik heb al een keer 1 uur en 45 minuten in de wacht gestaan voor ik iemand aan de lijn krijg. Briefwisseling resulteert in een standaard antwoord dat de behandelingtijd momenteel 6 weken bedraagt.
Iedereen bij @Home verschuilt zich achter procedures, waardoor een hoofdverantwoordelijke ontbreekt !