BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

@home heeft on afgesloten wat nu

Bijdrage door gebruiker
21-03-2008
8 reacties

Hallo,we zijn onlangs afgesloten van de kabel wegens een betalings achterstand. We hebben hier als volgt op gereageerd.Vanmiddag lag er een kaartje in de bus waarop werd vermeld dat weafgesloten waren van de kabel. Wij hebben toen meteen contact opgenomenom te achterhalen wat de reden hiervan is.Het bleek dat wij niet aan onze betalingsverplichting hadden voldaan.Wij hebben echter nooit een acceptgiro ontvangen, want het bleek nognaar ons oude adres gestuurd te zijn.In het telefoongesprek werd ons duidelijk gemaakt dat wij hiervoor zelfverantwoordelijk zijn. Maar wij hebben toendertijd netjes onzeadreswijziging doorgegeven. Blijkbaar is dit bij jullie niet correctverwerkt.Verder werd ons verteld dat wij mits wij weer aangesloten wilden wordenwij een factuur van ? 55,-- kunnen verwachten. Dit lijkt ons zeeronterecht.Graag ontvangen wij een kopie factuur, zodat wij alsnog hetabonnementsgeld kunnen overmaken.Met dit als antwoord.Geachte heer *****,Bedankt voor uw e-mail. Graag informeren wij u als volgt.Helaas is het voor ons niet mogelijk u de 55 euro heraansluitkostenkwijt te schelden. Daarnaast hebben wij een bericht verstuurd waarin weaangegeven hebben dat er een kopie van de openstaande factuur naartoegestuurd moet worden. Inmiddels hebben wij het postadres aangepast.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,@HomeAfdeling KlantenserviceBehandeld door:*****Dit is toch niet te geloven!En als we al betalen duurt het nog eens 4 week voor we weer signaal hebben.Wat moet je hier nu mee?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.