BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

@home....

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
08-08-2006
  •  
1 antwoord
  •  

Ik moet nu vanaf 27 juni @home internet hebben en @home internet bellen, maar ja zoals zo vaak bij @home gaat er een heleboel mis...

In het begin heb ik wel een kiestoon, maar ben ik altijd in gesprek als ik iemand bel of gebeld wordt... Zal aan de modem liggen zeggen ze bij @home.

Ik krijg een nieuwe modem opgestuurd (kosteloos) Maar nu begint het gedonder. De nieuwe modem moet ingevoerd worden.

Het duurt al met al meer dan 3 weken om een modem in te voeren nadat ik om de dag met mijn mobiele telefoon bel om de stand van zaken weer door te geven.

Ala dat uiteindelijk klaar is heb ik ineens een slechte verbinding en daar meot ik weer een week achteraan bellen om eindelijk na drie keer inplannen een monteur bij de kast buitens huis te krijgen... (niet eens bij mij thuis, want owee dat is vloeken in de kerk bij @home)

Nu is de verbinding nog niet erg stabiel, maar het wordt beter.. Maar nog steeds krijg ik ingesprektonen bij het bellen naar een ander en als iemand mij probeerd te bellen. En ze zien maar niets in de computer bij hun, want alles staat goed. En ze zullen steeds kijken, maar er gebeurt telkens niets. Wat kan ik nu nog doen?????

Ik heb in een maand buiten mijn bundel voor mijn mobieletelefonie ruim €100,-- alleen naar @home gebeld en dan moet ik de vaste rekening nog binnen krijgen want naar hun nummer kan ik alleen wel bellen... Maar dat is ook minimaal 10 uur geweest wat ik aan de lijn heb gehangen.

Wie kan me helpen ik ben ten einde raad en een balie is er neit waar ik mijn beklag kan doen.

MVG

Andre de Boer

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.