BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

@home

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
07-11-2006
  •  
1 antwoord
  •  

Wij hebben een vraag hoe wij het probleem kunnen oplossen met @home. Wij zouden op 3-10 samen met internet ook telefoon krijgen bij @home maar helaas niks gekregen drie modems verder nog niet opgelost en 20 mails naar klachten@home.nl waar wij nog geen een reactie hebben gehad. Durven ze ook nog een factuur te sturen dat wij het bellen moeten betalen. Moeten wij nu weer naar klachten@home.nl mailen om dit gecrediteerd te krijgen. Nu wil graag weten hoe wij dit kunnen aanpakken om de kosten niet te betalen wij hebben de rest al opgezegd van telefoon en internet Hoe kan ik dat aanpakken dat ik reactie op de mail

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.