BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

@home?

Bijdrage door gebruiker
23-12-2004
2 reacties

Graag jullie advies/mening hierover. @home heeft laatst een storing gehad met internet. Ik heb hier 11 dagen last vangehad. Halverwege kwam daarbij ook het probleem van de Ipadressen. Deze hadden ze per ongeluk gekoppeld aan groepen, zodat ik mn Ip adres niet meer kon gebruiken. Deze 11 dagen kon ik alleen op internet als ik eerst met ze belde. Half uur wachttijd, dan een onkundige helpdesk medewerker (ik weet waar ik over praat, want ik ben het zelf ook geweest) en met heel veel moeite kreeg ik soms een expert aan de telefoon. Deze kon me vrij snel helpen. We hebben allerlei instellingen gecontrolleerd en de 3 dagen na die 11 dagen storing hoefde ik nog maar 1x per 2 dagen te bellen om online te kunnen. Vreselijk. Ik heb ze een nette brief gestuurd waarin ik vroeg om onkostenvergoeding van contract en van telefoonkosten. Ik kreeg na 2 weken een standaard reactie dat ik een restitutieform. in kon vullen. dit had ik echter al gedaan. Verder konden ze en wilden ze niets doen aan de gemaakte kosten. Daarop heb ik gereageerd dat ik een serieuze reactie wilde en daarop kreeg ik de reactie dat ik ook geen aanspraak maak op restitutie, omdat ik gewoon verbinding zou hebben gehad met email.. Niet dus. Ik blijk dus bijna twee weken gedroomd te hebben ofzo, want ik heb toch echt last gehad. Volgens @home dus niet. Ze willen niet eens een paar euro tegemoetkomen om me als klant te houden. Ik zou graag willen weten wat ik hier aan kan doen. Ik heb toch volgens mij echt wel recht op in ieder geval restitutie voor die 11 dagen. En anders suggesties voor een andere provider. Adsl, dan maar...

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.