Deze maand ineens een hoge telefoonrekening, ik schrok hiervan omdat ik erg op mijn kosten hiervan let. Na mijn factuur online bekeken te hebben, bleek dat ik veel MB’s had verbruikt. Erg vreemd, want mobiel interneten doe ik alleen thuis via mijn draadloos netwerk met instellen van wachtwoorden wpa2. Ik wil geen mobiel internet op mijn telefoon, en als ik wat op internet wil zoeken, dan gebruik ik mijn Wi-Fi-verbinding hier in huis. Mijn telefoongebruik is de afgelopen maanden niet veranderd, en nu ineens een bedrag van €118,00 extra afgeschreven voor mobiel internet!! Ben verbaasd heb ik de klachtenafdeling van Telfort opgebeld, zij gaven aan dat als mijn Wi-Fi verbinding wegvalt er automatisch contact met mobiel internet wordt gemaakt. Mijn vriend en ik hebben het zelfde inlog op de netwerk (router van Telfort) .Ik heb de lijst bekeken en alle tijden erop zijn van mijn woon adres. Er worden dus zonder mijn toestemming ineens dingen veranderd in mijn mobiele abonnement 500 belminuten +100 sms meer niet.
Er stond een gelijk soort verhaal staat al op jullie site. Gemakkelijk geld verdienen voor Telfort.
Hebben jullie hier een advies voor.
B.v.D.