BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoge telefoonrekening

Bijdrage door gebruiker
11-04-2008
8 reacties

Ik heb afgelopend maand een hoge telefoonrekening gehad. Normaal machtig ik dat via de automatische incasso. Maar aangezien ik niet rood kan staan en ik onvoldoende saldo op mijn rekening heb/had, kon het er niet vanaf geschreven worden. T-Mobile heeft een brief gestuurd, maar die brief is door een van mijn gezinsleden gelezen en die heeft hem achtergehouden. Ik denk dat diegene naar de T-Mobile shop is gegaan en dergelijke informatie heeft aangevraagd zoals meest gebelde nummers.

Ik vraag me nu af of dat wel zomaar kan?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.