Ik heb sinds dat ik mijn belminuten erbij heb gekregen dat mijn overige kosten oplopen.En dat terwijl ik nooit echt overige kosten maak.En dus ook met mijn mobiel geen sms-jes verstuur en ook geen 0900 nummers bel.Wie heeft er nog meer last van?Want T-mobile zegt dat ik so-wie-so die kosten moet betalen.