BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

hoezo garantie?

Bijdrage door gebruiker
22-09-2005
10 reacties

Mijn dochter heeft eind mei een gsm gekocht bij the phone-house. Na een maand was de aansluiting voor de oplader al kapot. Deze werd gerepareerd, na een maand had ze de gsm pas terug. In 1e instantie konden ze de mobiel niet vinden, waarna deze onder een andere naam stond ingeboekt.(?) We hebben deze gsm meegenomen. Zelf had ik het vermoeden dat het een ouder exemplaar was.De simkaart hadden we zelf gehouden. Daarna deed de oplader het weer redelijk. In augustus pakte mijn dochter in een regenbuidemobiel aan. Er is toen ws wat vocht in het toestel gekomen, want thuis aangekomen deed de gsm meteen raar. Ze heeft toen alles goed afgedroogd, maar dat mnocht niet meer baten. Bij navraag in de winkel van the phonehouse werd er dood leuk gezegd dat de mobiel was overleden, want het mocht niet aan water bloot gesteld worden. Dat is toch van de zotte, dat je in dit regenachtige land, vooral met zo'n verregende zomer je je mobiel niet kunt opnemen in de regen omdat je bang moet zijn dat er waterschade ontstaat waarvoor geen dekking is! Via de mail werd op eenzelfde manier gereageerd. Regen in een mobiel valt niet onder de dekking. Ze willen niets weten van een tegemoet koming of regeling. Mijn dochter heeft deze mobiel betaald van haar krantenwijkje en heeft hier 4 maanden over gedaan. De gsm is in totaal door o.a. reparatie maar 3 maanden gebruikt. Ze heeft €130,- moeten neertellen voor deze motorola V550! Dat is toch te gek om over te praten. Wie heeft er meer ervaring met the phone-house of motorola? Groetjes, Marion

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.