Afgelopen juni heb ik getracht mijn abonnement stop te zetten bij Planet.
Ik wilde graag overstappen naar een voordeliger abonnement.
Planet houd vol mijn aanvraag hierover nooit te hebben ontvangen.
Dus zat ik weer vast voor 1 jaar.
Ik heb toen intern het wel kunnen overzetten naar een bel-internet-abonnement met een half jaar gratis bellen.
Vanaf dat moment krijg ik mijn Outlook niet meer geopend.
Ik wil niet in het telefoonboek vermeld worden en ik wil na dat half jaar gratis bellen een abonnement van € 2,50 afsluiten.
Ookwil ik alsmijn abonnement afloop overstappen naar KPN.
Ik heb ongeveer 7 e-mails verzonden naar Planet om te informeren hoe ik mijn abonnement stopzet, en de drie overige vragen.
Planet geeft hier geen antwoord op.
Wel krijg ik antwoord over vragen die ik nooit gesteld heb.
Het enige wat zij willen is dat ik telefonisch contact met hen opneem.
In het verleden is gebleken dat dit handen vol geld kost en uiteindelijk is er nog niets opgelost.
Zij bieden wel de service van e-mail maar doen er niets mee.
De wachttijden zijn minimaal een half uur en dan heb je nog geen gesprek gehad.
Ik kan dit niet bekostigen
Wie weet op mijn vragen antwoord?
Groetjes Connie