Wanneer word bepaald wanneer er een vraag of discussie van deze site word gehaald.Waar moet dit aan voldoen ik vraag me dit af omdat ik meedeed aan discussie en er nu af is gehaald.Graag reaktie van kassa.Natuurlijk ook anderen die dit hebben meegemaakt