BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe moet ik een klacht indienen bij Trined en is dat effectief?

Bijdrage door gebruiker
20-01-2022
4 reacties
Dit gaat over (glasvezel-)verbinding, ik weet niet of dit bij uw categorie computers hoort of elders.

Hoe moet ik een klacht indienen bij Trined? En helpt dat?

Trined is provider van mijn moeders internet, televisie en telefonie. In de gemeente MiddenDrenthe.
Acht dagen geleden heeft monteur van Trined bij haar geconstateerd dat niet in of bij huis maar verderop iets stuk is aan de glasvezelverbinding, kabel of in kastje bijv. De monteur zei dat het binnen enkele werkdagen in orde zou komen.
Deze melding, zegt Trined, is 'weggezet' bij de netwerkbeheerder en 'kan verder niks doen', aldus de klantenservice aan de telefoon (ik heb ze nu vier keer gebeld). Maar de netwerkbeheerder, KPN Netwerk oid, is niet door klanten te benaderen.

Trined heeft de leveringsverplichting, dus Trined zal toch de netwerkbeheerder moeten controleren of die wel bezig is met de nodige reparatie? Dan kunnen ze toch niet wegkomen met 'kan verder niks doen'?

Mijn moeder is 95 en zeer doof. Ze woont alleen, er zijn buren, er komt thuiszorg, er komen (van ver) kinderen op bezoek, Voor haar contacten met oa de zorgverleners maar ook de sociale contacten is ze afhankelijk van internet, ze e-mailt omdat telefoongesprekken niet meer mogelijk zijn. Ze mist onderdehand ook wel zeer de televisie.
Indien nodig kan ik de gegevens, adres e.d. leveren.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.